شويه اسئله عن الحب اللى يقدر يجاوب يدخل 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا شويه اسئله عن الحب اللى يقدر يجاوب يدخل 829894
ادارة المنتدي شويه اسئله عن الحب اللى يقدر يجاوب يدخل 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

شويه اسئله عن الحب اللى يقدر يجاوب يدخل 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا شويه اسئله عن الحب اللى يقدر يجاوب يدخل 829894
ادارة المنتدي شويه اسئله عن الحب اللى يقدر يجاوب يدخل 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
اهلن ومرحبا بكم فى المنتدى

2 مشترك

شويه اسئله عن الحب اللى يقدر يجاوب يدخل

co0oL girl
    co0oL girl
    مراقبة عامة
    مراقبة عامة

شويه اسئله عن الحب اللى يقدر يجاوب يدخل Empty شويه اسئله عن الحب اللى يقدر يجاوب يدخل

مُساهمة من طرف co0oL girl الثلاثاء 30 سبتمبر - 8:50

[ليه الانسان لما بيحب اوى لازم ينجرح اوى .. وخصوصا لما يحب بجد ويوفى لحبيبه؟

- 2ايه اللى ممكن يخليك تتخلى عن الحب وممكن يبقى الاهل السبب فى انك تتخلى عنه ؟

3- فى نظرك ايه هيه الخيانه ؟ وامتى ممكن انك تسامح حبيبك عليها ؟

4- ايه رايك فى الحب من طرف واحد ؟ هل ممكن تحب شخص مش حاسس بيك ولا بحبك ليه ؟

5- تختار ايه ؟ الحب ولا الكرامه ؟ وليه ؟

6- ممكن تضحى بحبك لشخص عشان خاطر صحبك ؟
    DONTLETMEGO
    DONTLETMEGO
    منورة المنتدى
    منورة المنتدى

ذكر
    العمل/الترفيه : STU

شويه اسئله عن الحب اللى يقدر يجاوب يدخل Empty رد: شويه اسئله عن الحب اللى يقدر يجاوب يدخل

مُساهمة من طرف DONTLETMEGO الخميس 9 أبريل - 8:18

,,,....,;'.,',;أولآ......,;.;,;,.;,,,
    المـــــوضــــوع ده جــــامد وانــــا مــــش عــــارف ازاى مفـــــيش ولا رد لو تـــــســـمحـــيلى ارد انا
    انـــــتـــى بتــــقولــــى
    س1 : ليـــه الانســـــان لمــــا بيحــــب اوى بينجــــرح اوى .... وخصــــوصا لما يــــحب بجد ويـــوفى لحبيبـــه ؟
    جــ1 : الانــــســـان لمــا بيكون بيحب اوى بينجــــرف بمشــــاعره كلها ورا قلبه ولما يقابل اى غـــدر الجـــرح لازم يكـــون شديد اوى
    س2 :ايــــه الى ممكن يخليـــك تتخـــلى عن الـــحب وممكن يبقى الاهـــل هما السبب فى انــــك تتخـــلى عنــــه ؟
    جـــ2 : الواحـــد ممكن يتخـــلى عن الحــب بس هيبقى بأرادتــــه بس برضه هيبقى بسب غلطه او شايف الموضوع مش مناسبه اما بالنسبه للبنت ممكن الاهل يضغطوا عليها وتتخلى عن الحب ده بس الى فى القلب فى القلب
    س3 : فى نظرك ايه هى الخيانه ؟ وامتى ممكن انك تسامح حبيبك عنها ؟
    جــ3 : فى نظـــرى انا الخاينه كلها بالنسبالى هى الكـــــــــدب لانه افظع حاجه فى الدنيا اما امتــــى اســـامح لو كانت كدبــــه خفــــيفه اوى بس الموضوع ميتكررش
    س4 : ايه رائيك فى الحب من طــرف واحد ؟ وهل ممكن تحب شخــص مش حاسس بيك ولا بيحبك لــيه ؟
    جـــ4 : هو الحــب من طـــرف واحد بيبقى صعـــب شويه بس مش احنــا الى بنختار احنا نحب مين ده بيبقى موضوع قبول من عند الله وبكده احنا منقدرش نعمل حاجه كل الى علينا ان احنا نحاول نوصل الموضوع بطريقه لطيفه واحاول اخلى الطرف التانى ان هو يتقبل الموضوع بطريقه خفيه شويه منعاّ للاحراج مستقبليلآ يعنى
    س5 : تختار ايه ؟ الحب ولا الكـــرامه ؟ وليه ؟
    جــ5 : السؤال ده صعب شويه بس انا من وجـــهه نظرى الكلاامه هى الى بتبقى للانســـان بجانب الحب فيبقى الكرامه وفى ناس كتير اوى بيقولوا الحب مفهوش كرامه بس انا مش معاهم فى وجهه نظرهم بصراحه ممكن اكون انا غلط بس ده بالنسبالى والله اعلم
    س6 : ممكن تضحى بحبك لشخص عشان خاطـــر هو صــــاحبك ؟
    جـــ6 : انا ممكن اضحــــى بس لواحــــد بس ابن عمــــتى او حد من اخــــــواتى وطبعـــا لان هما دول من ااقرب الناس ليــــا واكتر ناس بحبها فى الدنيا واتمنى ان اشوفهم احسن منـــى اللهم امين
    احـــــــب اوقولك انت شخصيـــا بقـــــا حاجه ضعيره اوى على اد مـــا الموضوع صغيـــــر انا قررت انى ارد عليه عشان الموضوع ده بجد عجبنى اوى مــــوضوع جامد بجد بس يا ريت متخليش اكتب ده كله تانى وشــــــكــــراّ ننتـــــــظــــــر منـــــك المزيــــد من الابــــداع شــــــكراّ
    شويه اسئله عن الحب اللى يقدر يجاوب يدخل 0005
    DONTLETMEGO
    DONTLETMEGO
    منورة المنتدى
    منورة المنتدى

ذكر
    العمل/الترفيه : STU

شويه اسئله عن الحب اللى يقدر يجاوب يدخل Empty رد: شويه اسئله عن الحب اللى يقدر يجاوب يدخل

مُساهمة من طرف DONTLETMEGO الخميس 9 أبريل - 8:53

عـــــــلى فكــــــره انا عرفـــــت ان انتــــى اســــــمك ســــــــاره ويــــــســـعدنــــى انــــى اتعــــــرف علــــــيـــكى اغلبيــــه مواضــــيعك جـــــــامده اوى بجد UR Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
    co0oL girl
    co0oL girl
    مراقبة عامة
    مراقبة عامة

مُساهمة من طرف co0oL girl الجمعة 18 سبتمبر - 22:25

مرسي ليك
    ده بس من زوقك
    منور والله

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين 23 سبتمبر - 11:19